Master General » Нед травня 07, 2017 12:56 pm
одразу довелося змінити підсидільний хомут - його провернуло фактично одразу, вліпив туди китайський, а заразом і сідло на більш м'яке і звичне.
компліт веліка такий:
- рама алюміній багатоважільна підвісна, типу хорст-лінк, центральний шарнір рами поєднаний з кареточним вузлом (для нормальної роботи планетарки і ножного гальма), шарніри на латунних втулках. амортизатор 165 мм але оригінальний з двохвухим кріпленням знизу, що унеможливлює заміну (але робить і демпфер на ньому потужний), регулювання жорсткості пружини наявне. Хід підвіски десь 50-60 мм. Буфер від пробоя не пердбачений.
- вилка RST 300 series 1" 28 threaded steerer - різьбова під винос 22.2 мм, хід невеликий - убита в хлам, після третьої заливки масла під пильники (виймалися) заробила, але пружина слаба під мої 95 кг, піде на аіста з часом (але доведеться вернути штатний винос там), хід приблизно 40-50мм, під сегом 15-20мм.
- планетарка Sram Spectro S7 на 7 передач з ножним гальмом
- гальма перед кантілевери Shimano - гальмують добре
- гальма зад Sram coaster - гальмуює люто
- покришки - 42-622 передня CST, задня Schwalbe Marathon. убиті - будемо з часом міняти
- педалі пластик (треба розібрати і змастити)
- ланцюг розтягнутий
- багажник з кріпленням на підсидільну трубу на 25 кг (груз підвішений виходить)
- підсиділ 29.х мм алюміній
- руль 25.4 алюміній
- гріпси мусор
- світло переднє basta 2.4W, заднє нонейм 0.6W, від динамки (але на наших дорогах цього мало і я його розцінюю виключно як габарити вечером їхати), вночі на ужгородських вулицях, особливо після дощу видно слабувато.
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед