Master General написав:не дивлячись ні на що окрім люфта, який я помітив випадково при підніманні велосипеда за сідло, останнім часом відсутність підшипників жодним чином себе не проявляла. Тобто підвіска працювала, велік їхав, скрип був відсутній.
підшипник (а якшо я правильно памятаю там не роликовий а шариковий радіальний) може не обовязково люфтити. він може підклинювати (на автомобілі як правило це супроводжуеться гулом), бути нерівномірно зношеним, брудним, ржавим і тп. але НЕ люфтити. але це вже не підшипник. це макет. проблема в промах в рамі - в тому, що вони при роботі навіть не обертаються повністю, і з часом в них випрацьовуеться доріжка. а потім ....зняв ось на лінку....... покрутив пальцями пром, протер все і зібрав заново....... і все. кіно. бо він вже працює в незношенному місті зношенними шарами. і так, шуму може і не бути. бо пром не працює на тих швидкостях на яких розрахований. відповідно на слух можна почути лише тріск (а це вже повний пздц прому, і не дай боже його там пару раз провернуло в лінку) і при уважності - велосипед
може підрулювати хвостом як мотоцикл (маю маленький досвід і в мото теж)) ). варіантом продовження сервісного інтервалу є заміна шарикових на роликові проми. вони набагато довше живуть і менш чуттєві до бруду. але не всі розміри є.
всім бажаючим - можу надати велосипедні проми які мертві - але не люфтять для ознайомлення. на деяких видно я к в певних положеннях верхньої і нижньої частини - шари просто катаються як в насипних чашках і дзвенять