Реєструйся на Ужгородському велосипедному форумі та опиши свій велосипед, свої поїздки, подорожі та тренування. ---РЕЄСТРАЦІЯ---
Не можеш увійти? Проблеми з паролем чи іменем користувача? Напиши листа адміну і проблема буде вирішена!!! Інструкції тут.
Проведено експресс тест на даунхільній ділянці Невицький замок- підніжжя. Виявлено - все чікі пукі їде, гальма по пальцю на сторону. Руки трохи зводить від непривички {тре еспандер купити і жати його частіше}. Враження що їдеш ра дачу а не даунхілиш по трейлу лютому
Рішив купити сумку під сідло щоб не возити рюкзак. Deuter, куплена у Велогранді. Всередину влізла камера, мультитул, ключі від гаража, латки з клейом і монтажками в коробочці, тряпочка, може ще влізе 1 батончик шоколадний. Сумочка норм, подивимся живучість, правда ціна 145 грн (без скидки) застрелитися можна!!! Скоро всі будемо таритися напряму з Чайни в 2-3 рази дешевше. Також знову одів резину Racing Ralph.Насос з-під сумочки переїде на раму до підфляжника - ще не встиг кріплення поставити.
За шкередну велопарковку на якій легко обдряпати велік Велогранду 2 в щоденник
Сідло Sele SMP Hybrid брав давно досить ще на Trek за скіки не помню вроді около 300 грн(можна полистати тему про мій трек подивитися точно) і уже встиг його покоцати в аварії з псом, в принципі до 40-50 км терпимо даже без памперса, а з ним взагалі класно. Сумочка тільки з виду збоку велика, вона досить вузька і ноги не чіпляюь її.
Трапилася зі мною пару тижнів назад халепа, не дуже добре заклеєна була камера і потроху підспускала - десь 0.1 атм в годину. Общем поїхав я так на трасу марафону Невицьке тренуватися. Общем зловив я на фінальному спуску з ретранслятора на швидкості десь 40 кілометрів за годину (підкручував некисло) камінь. Результат: і прокол в двох місцях - змія. Вмятина лише з одного боку. Дуже розстроївся і виклепав акуратно цю бочину обода - потратив десь півгодини - дерев'яні приспособи і через ганчірку щоб не зити покриття. Метал НЕ ПОДАТЛИВИЙ, щоб вирівняти довелося шарахнути так якби я рівняв Волговський диск із 4 мм заліза! І то якщо залізо і сталь гнуться як правило поступово то тут результат був нульовий до одного удару. Тобто як би не бив кожен удар має бути точний і виважений. Запороти картину простіше простого.
Також з'явилося биття невелике і я підкрутив "на око" колесо сам (Ярик халявщик не захотів приїхати нашару помогти) але биття порядку міліметра не кажучи про ймовірні "яйця" я ще виводити без орієнтира не навчився. Все нормально, проїхав марафон і ще тиждень після нього, але психологічно я не мав спокою. Вирішив відати колесо Ференцу на поправку. За невеликі гроші колесо було відновлено чому я дуже радий. Ненавиджу навіть півміліметрові вісімки.
Вішати моргалку на спеціальну петельку сумки Deuter Bike Bag 1 не раджу - я вчора загубив так моргалку. Правда я даунхілив з ретранслятора напопереки. Хоча кріплення моргалки було "гавняне" зломалося в перший же тиждень сама моргалка на іншому кріпленні служила досить довго і от загубилася. Тепер у мене залишилося 2 моргалки...
Сняв відео для того, щоб розшифрувати компоненти з яких зібрані колеса на моєму велосипеді Sun Ringle Radium AM 29: Обода Sun Ringle Inferno 27 601 мм ERD ширина зовнішня обода 27 мм, внутрішня 22 міліметри, вага обода 547 грам (29), наскільки я пам'ятаю трековські Bontrager AT-850 важили стільки ж але були вужчі і нижчі набагато.
Втулки (думаю) Sun Ringle Daemon на 70% впевнений, але ще треба 100% перевірити
шприхи (спиці) звичайні inox
короче кажучи можна рубати, головне на спущених камні не крушити бо будуть вісімки