Реєструйся на Ужгородському велосипедному форумі та опиши свій велосипед, свої поїздки, подорожі та тренування. ---РЕЄСТРАЦІЯ---
Не можеш увійти? Проблеми з паролем чи іменем користувача? Напиши листа адміну і проблема буде вирішена!!! Інструкції тут.


TREK Wahoo (2013)

Опиши свій велосипед. Кожному велосипеду нова тема. Пиши як ти його модернізуєш, лагодиш чи просто катаєш. Твій бортжурнал.

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Сер червня 11, 2014 4:18 pm

Пацифист написав:Кто что может сказать про эту гидравлику: shimano br-m355?

намана бюджетна гідра, чудес не буде але за свої гроші норм працюе
якшо не буде запасу потужності - ставиш 180/160 ротори і усьо. але опять таки ротори є різні, особисто маю 3 комплекти формула 180/160,авіди 185/160 і магуру 180/160
для мене магура то шо треба.
якщо і так мало - колодки міняеш. і усьо.

хоча якшо в планах серйозні швидкості і траси то тоді дивитись хоч на деор як для старта.

пс. можу дати потестувати ротори за кавіль. лиш адаптер відповідний намий десь. вони всі під 6 болтів.

пс.2. не люблю мінералку. краще дот4. і завжди є і без гемора з пошуком/купівлею спец мастила. а прокачка не складна.

пс.3 хз як зараз запчастинами на шимановську гідру. колись будо так потекли - купив нові.
якшо ж хаєс/авід - то у нас є дилери у яких можна знайти необхідні запчастини.
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Сер червня 11, 2014 4:26 pm

Пацифист написав:
Master General написав:Шоб комфортно тормозилося при мінімальному бюджеті на 29 надо ротора 180мм...

кто-то мне говорил, что если ставить больше ротор, то и вилку нужно соответствующую...!? да и вес у меня небольшой. может все же и этих роторов хватит?

Адмін правий,більше плече - більша ефективність гальмування, менше перегрів...і швидша смерть вилки. особливо при різкому гальмуванні. на сантурах (2х) зловив люфт лівої ноги через 450/620 км . правда вони і працювали не в тих умовах для яких створювались :D . айбо люфт певний час доста легко мож убирати, 15 хв роботи 8)
щас ганяю бідну старушку Р7 на 180 роторі - пока живе :lol: :lol: :lol:

160 ротор буде в самий раз при плавній манері їзди. якшо трохи агресивніше то 180 - те шо дохтур прописав :)
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Master General » Сер червня 11, 2014 4:30 pm

на 29 колесах треба не забувати про увеличене плече колеса, тому на 29-ках на 160-х роторах тормозити нормально не получиться з горки вниз, руки бистро німіють от напряга, 160 для ровняків шо ззаду шо спереду, а вилколюфт от ротора це бредняк як на мене, тормозиш по потребі а не шоп увалити стопкран і на повну отжимаєш не часто
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед
Аватар користувача
Master General
Адміністратор сайту
Адміністратор сайту
 
Повідомлень: 1927
З нами з: Суб липня 23, 2011 1:04 pm
Звідки: Ужгород
Велосипед: Cube Sting 140 Pro 29, ММВЗ АИ

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Пацифист » Сер червня 11, 2014 4:39 pm

а какая тормозуха идёт в shimano br-m355? гидравлика вообще делится по разной тормозухе?
Не откладывай на завтра то, что можно проехать сегодня.
Сколько маунтинбайкера на шоссер не сади, все равно в лес смотрит.

Зображення
Аватар користувача
Пацифист
форумний авторитет
форумний авторитет
 
Повідомлень: 306
З нами з: Суб липня 06, 2013 4:49 am
Велосипед: TREK Wahoo

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Сер червня 11, 2014 4:40 pm

Master General написав: вилколюфт от ротора це бредняк як на мене, тормозиш по потребі а не шоп увалити стопкран і на повну отжимаєш не часто

офтоп.
ага. хто як їздить 8), в кожного ж своя манера їзди. та і маршрути також. особисто я більшість часу гальмую різко і на повну. подобаеться це мені :D

пс. і як бути з обмеженням у виробників вилок по діаметру ротора? м? :D і особливо у вилок кросскантрійних))
Востаннє редагувалось ST(:P@ в Сер червня 11, 2014 4:52 pm, всього редагувалось 1 раз.
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Сер червня 11, 2014 4:43 pm

Пацифист написав:а какая тормозуха идёт в shimano br-m355? гидравлика вообще делится по разной тормозухе?

специальное шимановское масло идет.
кто-то пробовал лить масло для коробки автомат ....хз что потом с резиной уплотнений будет.
если коротко

хаес/авид - дот4 (т.е. обычная тормознуха), хаес разрешает лить дот 5, в 5 поколении уже нет проблем с гигроскопичностью дота. т.е. прокачка раз в год не нужна

магура/шимано/тектро/формула - специальное минеральное масло.
с 2015 года хаес запускает маслянную линейку ДХ тормозов.

принцип работы всех их одинаков. т.е. несжимаемость жидкости и высокая температура кипения.
потому выбор - скорее вопрос религии и (для меня) доступности расходников.
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Пацифист » Сер червня 11, 2014 4:55 pm

как я понял - деление идет на тормозную жидкость (дот) и минеральное масло? слышал, что у тормозной жидкости температура кипения выше чем у минерального масла (100 градусов). так ли это?
Не откладывай на завтра то, что можно проехать сегодня.
Сколько маунтинбайкера на шоссер не сади, все равно в лес смотрит.

Зображення
Аватар користувача
Пацифист
форумний авторитет
форумний авторитет
 
Повідомлень: 306
З нами з: Суб липня 06, 2013 4:49 am
Велосипед: TREK Wahoo

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Сер червня 11, 2014 5:00 pm

Пацифист написав:как я понял - деление идет на тормозную жидкость (дот) и минеральное масло? слышал, что у тормозной жидкости температура кипения выше чем у минерального масла (100 градусов). так ли это?

на самом деле температура кипения зависит от кучи факторов. и обязательно от состояния самой тормозной системы /типа колодок/роторов и тд и тп. .потому именно её ставить во главу угла не стоит. ИМХО
чтоб перегреть и словить провал ручки я хз откуда нужно ехать и на какой скорости.........и скорей всего неправильно тормозить в тч..

потому, кмк. нужно подбирать по цене но главное по удобству. и в нижнем ценовом диапазоне между фирмами - производителями (если канеш не зум какойнить)) )особой разницы нет. все модели тормозять средненько.
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Пацифист » Сер червня 11, 2014 10:04 pm

благодарю за помощь!
Не откладывай на завтра то, что можно проехать сегодня.
Сколько маунтинбайкера на шоссер не сади, все равно в лес смотрит.

Зображення
Аватар користувача
Пацифист
форумний авторитет
форумний авторитет
 
Повідомлень: 306
З нами з: Суб липня 06, 2013 4:49 am
Велосипед: TREK Wahoo

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Чет червня 12, 2014 12:23 am

Пацифист написав:благодарю за помощь!

НЗЧТ :)

пс.будет желание попробовать 180/160 - в лс. 8)

пс.2. сегодня решил прокалить задние колодки на хаесах (попискивать стали после жесткого болота в понедельник) - спускался 3,5 км по грунту, зажал и еще и вкручивал......хз... колодки побздели, сначала попищали (гдет 800 метров) потом прошло (что и требовалось), нагрелся ротор охренительно, слил водичкой - пар шел......ничо не провалилось. ротор не посинел, не почернел. слегка стал золотистым от колодок.
и это тапками не кидайтесь - хаес сам советует периодически проливать горячие тормоза чистой водой. они кстати потом капец хорошо работают. только колодки у меня полуметал. с органикой думаю такое не пройдет
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Поперед.Далі

Повернутись до Гараж, ремонт, модернізація

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

Усі права захищено. Ужгород 2010-2014. Master General.

cron