Реєструйся на Ужгородському велосипедному форумі та опиши свій велосипед, свої поїздки, подорожі та тренування. ---РЕЄСТРАЦІЯ---
Не можеш увійти? Проблеми з паролем чи іменем користувача? Напиши листа адміну і проблема буде вирішена!!! Інструкції тут.


Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Тут потрібно писати теми, що стосуються безпеки руху на велосипеді, взаємовідносин учасників дорожнього руху, правил дорожнього руху, інцидентів на дорогах. У проекції на Ужгород та Закарпаття. Також загально український та світовий досвід.

Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Master General » Чет серпня 25, 2011 1:56 pm

Лобове зіткнення на перехресті із зустрічною машиною, що повертає наліво:
Найбільш небезпечне ДТП з участю байкера: лобове зіткнення із зустрічною машиною, що повертає на перехресті наліво. Це дтп призводить до тяжких наслідків, але не являється самим розповсюдженим.

Дане ДТП можна описати наступним чином: на звичайному чотирьохсторонньому перехресті байкер рухається прямо. В цей момент зустрічна машина вирішує повернути наліво. По правилам дорожнього руху машина повинна пропустити потік трансопорту, що рухається прямо, включаючи байкера (мова йде про перехрестя рівнозначних доріг де відсутні якісь додаткові дорожні знаки, розмітка чи інше, що встановлюють порядок проїзду). Але спокуса зекономити час заставляє "водіїв-порушників" намагатися проскочити перед байкером, що і призводить до ДТП.

Як це виглядає із сторони байкера? Ви їдете прямо на перехресті і бачите, що зліва біля проздільної смуги стоїть чи рухається машина із включеним лівим поворотом і пропускає потік в якому ви рухаєтесь. Раптово вона, побачивши розрив у потоці, стартує, і старається зробити це з максимальним прискоренням, щоб проскочити в утворившийся інтервал. Не дивлячись на те, що байкеру доводиться різко гальмувати, його гальмівний шлях досить великий(відносно даної ситуації). Потрібно відмітити, що частіше за все і машина пробує уклонитися від зіткнення від байкера гальмуючи і повертаючи ще лівіше. В результаті зіткнення проходить не зовсім "в лоб": байкер влітає машині в борт. Частина таких ДТП закінчується летально, бувають переломи обох ніг, струси мозку - постійно, ушиби і більш легкі переломи - дуже часто. У машини як правило теж проблеми: мятий корпус, необхідність дати хабар ДАЇшнику, відкупитися від самого байкера.

Як не попасти в таку аварію? Якщо б люди знали універсальний спосіб як не попасти в таку аварію, то необхідності в даній статті не було б. Але дещо ми всетаки можемо зробити.
Перше: проїжджаючи перехрестя спостерігати за зустрічними машинами, які готуються до повороту.
Друге: обовязково треба слідкувати за зустрічними, коли ви рухаєтесь поодинці, а не в потоці машин.
Третє: якщо ви бачите, що зустрічна машина стартує вам напереріз, то ваш порятунок не гальмування - а гальмування плюс ухилення вправо. Бо врізавшись в передню частину є шанс не так побитися як влетівши в борт, або й зовсім розїхатись.
Четверте: в темну пору доби водій може погано бачити абйкера, особливо в погану погоду(дощ, туман). Велосипедисти часто використовують задні ліхтарі мигалки, задні катафоти, ззаду на велоодязі багато світлоповертаючих полос саме позаду. В той час чяк спереду, байкер часто нічим не виділяється: ні ліхтарем (що доречі прописано в правилах дорожнього руху) ні катафотом ні світловідбивними полосками. Якщо ви багато їздите по місту в сумерках потрібно піклуватися не лише про задній ліхтар, але і про передній. Ні в якому разі не їхати без ліхтарів зовсім по дорозі. Світлоповертаючі полоси на одязі бажані з усіх сторін. Якщо їх немає - нашийте чи придбайте. Якщо ви часто їздите в умовах поганої погоди в темну пору доби використовуйте спеціальні світлоповертаючі жилети як у дорожників.
Пяте: якщо у вас гарний зір, спробуйте дивитися не на машину, а на зустрічного водія. Якщо є зоровий контакт - він вас бачить і вірогідність того, що рване дуже низька.
Шосте: якщо ви не впевнені, або підозрюєте, що водій попереду може наробити дурниць - не забувайте золоте правило: "Дай Дорогу Дураку". Краще загальмувати ніж загинути під колесами.
Сьоме: Знижуйте швидкість при проїзді перехресть, будьте готові до різкого маневру і гальмування, не ловіть гав і слідкуйте за усіма учасниками дорожнього руху.

За матеріалами сайту: http://sbinfo.ru/dtp.php?dtpindex=0
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед
Аватар користувача
Master General
Адміністратор сайту
Адміністратор сайту
 
Повідомлень: 1927
З нами з: Суб липня 23, 2011 1:04 pm
Звідки: Ужгород
Велосипед: Cube Sting 140 Pro 29, ММВЗ АИ

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Khan » Чет липня 25, 2013 1:26 am

Сегодня кувыркнулся возле отеля Атлант на брусчатке из за пешехода. Рассек колено.
Ситуация: 18:10 Третий час быстрой езды (старт в Ставном в 15:00 (70 км)). Опаздываю на встречу. Еду за жигулем в сторону набережной. Скорость 20 - 30 км/ч дистанция 10 м. Больше машин нет. На обочине две клуши лет по 18 пропустили жигуль, посмотрели на меня и пошли. Задний тормоз, передний и аккуратный кувырок вперед. Никого не задел. Клуши отпрыгнули назад когда я уже искал место для приземления.
Резюме: мы велосипедисты- невидимки несмотря на ярко салатовую одежду. На нас смотрят, но нас не видят даже когда на нас смотрят.
Совет: шлем обязательно и безопасная скорость
Предложение: традиционный в цивилизованных странах голый заезд, посвященный автомобилистам, которые нас сбивают и пешеходам, которые нас не видят. Голый, заезд символизирует беззащитность велосипелиста на дороге.
Аватар користувача
Khan
учасник
учасник
 
Повідомлень: 64
З нами з: Чет травня 09, 2013 9:03 am
Звідки: Ужгород, Ставне
Велосипед: GT

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Master General » Чет липня 25, 2013 7:35 am

"Клуші" ніколи і нікого не бачать, вірніше бачать, але вони вважають себе вище велосипедистів це точно, десятки разів під машину кидалися такщо це таке... Це такий особливий підвид. Не переймайся, голий заїзд в Україні не допоможе. Можливо варто відрегулювати посадку на велосипеді так, щоб навіть при максимальному гальмуванні на дисковій гідравліці не підлітати вверх і вперед (зміщене назад сідло). Хай рани швидше заживають...
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед
Аватар користувача
Master General
Адміністратор сайту
Адміністратор сайту
 
Повідомлень: 1927
З нами з: Суб липня 23, 2011 1:04 pm
Звідки: Ужгород
Велосипед: Cube Sting 140 Pro 29, ММВЗ АИ

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Yaroslav » Чет липня 25, 2013 8:56 am

В таких випадках мені допомагає сигнал 120 дБ, перевірено багато разів.http://www.velogrand.com.ua/gudok-samui-air-zound-bike-horn.html
Yaroslav
верховний шаман
верховний шаман
 
Повідомлень: 1255
З нами з: Вів червня 05, 2012 4:10 pm
Велосипед: Astro

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Khan » Чет липня 25, 2013 8:45 pm

Поплевал через левое плече 3 раза. Удивляюсь как удачно упал.
Меня еще спасли:
1. Вело бриджи ниже колен.
2. Видео ролик о правильных падениях.
3. Инструктаж Ждановича о правильных падениях на примере самбистов.
Сегодня утром уже участвовал в пробежке так что всё обошлось.
Аватар користувача
Khan
учасник
учасник
 
Повідомлень: 64
З нами з: Чет травня 09, 2013 9:03 am
Звідки: Ужгород, Ставне
Велосипед: GT

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Yaroslav » П'ят вересня 27, 2013 7:27 am

Yaroslav
верховний шаман
верховний шаман
 
Повідомлень: 1255
З нами з: Вів червня 05, 2012 4:10 pm
Велосипед: Astro

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Yaroslav » Пон листопада 11, 2013 6:01 pm

на 1-20 показують мій велік
Yaroslav
верховний шаман
верховний шаман
 
Повідомлень: 1255
З нами з: Вів червня 05, 2012 4:10 pm
Велосипед: Astro

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Lex » Пон листопада 11, 2013 8:01 pm

О ...так .... велодоріжки ...
Це літом так казали - а зараз заборонили рух там де можна було хоча б якось їздити ....
Lex
учасник
учасник
 
Повідомлень: 92
З нами з: Чет серпня 01, 2013 11:37 pm
Велосипед: Kellys Viper 50

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Алексей » Чет листопада 14, 2013 12:44 am

Что до опасных ситуация с машинами и нарушителями, для себя оставил правило - всегда следить за водителем, ловить его взгляд. Благодаря этому можно быть уверенным что он тебя видит и ментальной связью дать понять что и ты тормозить не будешь. В любом другом случае маневрировать(тормозить или увильнуть) всегда когда ситуация может повернутся нежелательно для тебя, что бы быть готовым. А что до клуш, ребята, практикуйте и учитесь тормозить передним тормозом так, что бы рука у вас отсохла но перевернутся не дала. А то не имея практики а попадая в ситуацию конечно ничего хорошего не получится. Я лично часто жалею что умудряюсь мастерски избегать наезда, искренне желая проучить таких овец.\
Алексей
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 102
З нами з: Пон серпня 26, 2013 9:03 pm
Велосипед: GT avalanche 1.0

Re: Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту

Повідомлення Пацифист » Чет листопада 14, 2013 10:50 am

Алексей написав:... ребята, практикуйте и учитесь тормозить передним тормозом так, что бы рука у вас отсохла но перевернутся не дала...

стесняюсь спросить - это как? :)
Не откладывай на завтра то, что можно проехать сегодня.
Сколько маунтинбайкера на шоссер не сади, все равно в лес смотрит.

Зображення
Аватар користувача
Пацифист
форумний авторитет
форумний авторитет
 
Повідомлень: 306
З нами з: Суб липня 06, 2013 4:49 am
Велосипед: TREK Wahoo

Далі

Повернутись до Безпека руху і велосипед

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

Усі права захищено. Ужгород 2010-2014. Master General.

cron