Сторінка 12 з 14

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Суб червня 01, 2013 8:14 am
Master General
В принципі цього було слід очікувати - захист спиць хтось з майстрів викинув, ланцюг в лісі після наїзду на гілку переклюком почав заскакувати і задер всі спиці,це добре видно на збільшенні. Доречі на сталих спицях маркування SL, нових DT. Зараз поставив одну SL чорну. Доречі по тесту виграла спиця NoName.
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Суб червня 01, 2013 8:54 am
podmigor
Master General написав:Доречі по тесту виграла спиця NoName.

"Спица No name 2.0 мм (рис. Б) имеет выраженную площадку текучести при нагрузке порядка 105 кгс, которая знаменует переход от упругой деформации к пластической. При достижении максимального усилия площадки ползучести не наблюдается и разрыв образца происходит практически сразу."

Как я понял, ноунейм спицы обладают более жесткими характеристиками, но при максимальных нагрузках не растягиваются, а сразу рвутся, в отличие от Sapim Leader.
"Резюмируя рассмотренные результаты, можно дать следующие практические рекомендации. Среди спиц постоянного профиля по совокупности механических характеристик лучшей моделью является Sapim Leader 2.0 мм, за которой следует DT Swiss Champion 2.0 мм;"

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Суб червня 01, 2013 9:18 am
Master General
Да но Noname спиця рветься при більшому навантаженні, і чи тягнеться вона чи ні мені по барабану. Справедливості раді я вже порвав одну Noname спицю товщиною 3 міліметри :D

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Суб червня 01, 2013 6:27 pm
Master General
А ось і винуватиця. Причина обриву однозначна - спиця пошкоджена через злітання ланцюга (після того як прожував гілку і отримав удар ззаду ланцюг вів себе непердбачувано і два рази зіскочив саме туди з великої зірки на зонт. був би захист то може б такого не сталося).
Зображення

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Чет серпня 08, 2013 2:54 pm
Master General
Ready to ride :) 6366 км.

Зображення

Хто знає про що йде мова хай мовчить. А я знову на коні :-)

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Чет серпня 08, 2013 2:59 pm
Пацифист
блин КРАСАВЧИК! :)

Зображення

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 09, 2013 2:10 pm
Master General
Зображення
Купив оську на зад. Фірма лонгус. Правда вона під тріщотку, тобто на пару мм коротше, але мені треба лише конуси з неї ну і гайки підуть. Цілу втулку купляти не став бо дорого. Може потім.

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 09, 2013 3:28 pm
podmigor
Я недавно на своем марлине заднюю оську погнул (95 кг).. Ну и обода постоянно ровняю.. Уже жалею что трек взял.. Хоть бы еще с рамой ничего не сталось.

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Чет вересня 19, 2013 9:24 am
Master General
За час мовчанки відбулися такі події:
- вилка RockShox SID продана, в замін неї куплена за копійки майже нова стальна вилка SR Sountur XCM V3 MLO G2 - причина - байк вигідно продати не виходить - в магазинах знижки тож ...., а за 3 тисячі віддавати те, за що вивалив 6 і ще не убив тупо.
- куплено сідло Selle SMP Hibryd
- думаю вже в суботу зробити виїзд кудись
- замовлений захист SKS Chainboard для поїздок на роботу в звичайному одязі без гумок на штанах

плани:
- зібрати байк
- встановити крила SKS Bluemels
- встановити гуму Imapac Outpac
- встановити захист штанів від ланцюга одночасно з заміною каретки

P.S. до початку сезону 2014 планується виїзд нового двохпідвісу. Самозбор чи компліт буде відомо після того як оголосяться ціни на велосипеди 2014-го сезону.

Re: Велосипед Trek Marlin 2013

ПовідомленняДодано: Чет вересня 19, 2013 10:16 am
podmigor
А як збираєшся кріпити нове заднє крило спереду до рами? На цих рамах немає перегородок для звичайних крил. Та й бокових отворів немає ні на рамі ні на вилці... До речі, чим не догодили попередні крила?

Про свого марліна напишу, що замінив спиці на задньому колесі на якусь не брендову нержавійку по 1 грн 70 коп :twisted: (якщо кому буде цікаво я дізнаюся у майстерні, де брав). Обід залишився старий АТ-650. За 3 тижні ані найменшої вісімки :good: