Швальбу не взяв - вирішив спробувати ще дешевої рибки. Цього разу прикупив 2 покришк Kellys Camp 40-622 (made in China) і дві камери KLS пІд цей розмір покришок.
Монтаж пройшов здається нормально - покришка на радянський обод встала більш-менш нормально, не туго не вільно. Зняти і одягнути можна руками. Перейдемо далі до лірики... общем додому з магазину Велогранд не доїхав - покришка Л-183 (виробництво Воронеж) взірвалася біля прокуратури забравши на той світ з собою ще і камеру Schwallbe (от блін знав би шо взірветься - поштовхав би пішки чи віддав на "шиномонтаж" Ференцу - вигідніше би було). Вже як є сам винуватий - шишака я помітив ще позавчора - не варто було їздити на цьому велосипеді. Далі викладу фоточки цього добра і заодно поважив усе - часу є вдосталь - вихідний.
Місце прострілу - однозначно заводський дефект з'єднання корду - покришка була крива з самого початку - не купуйте навіть трошки криві покришки - воно потім вилізе
Ще одне місце кривизни - в ньому відбувалося посилене стирання протектору
Ідентифіковано завод виробник цього лайна - "Воронеж"
Розмірність цієї дефектної покришки - 40-622
Нова покришка Kellys Camp
робочий тиск - 3- 4.5 атм
розмірність 40-622
виробництво Китай
камера "тю-тю", хоча можна спробувати заклеїти на вулканізаторі сирою гумою, звичайний клей такі порізи не тримає - друга камера за це літо пішла на той світ через вистріл покришки
Вага камери KLS 35-42x622 128 грам
Вага покришки KLS Camp 654 грами (приблизно як можна на кухонній вазі зважити)
Вага Л-183 "воронеж" 824 грами
Вага камери 40-622 радянського виробництва 240 грамів (ціла є пару латок - поставлю про запас)
Висновок, навіть на дешевий велосипед не варто купляти гуму російського виробництва, яка би ретро вона не була, якість гівно.
Тепер на екстремальному тесті покришка KLS Camp. не знаю правда, що в цьому тесті екстремального, але враховуючи що цього літа це вже друга підірвана покришка - першою підірвалася Impac Outpac (і тому я не купив Impac, хоч це тіпа Швальбе).
Ціни - в магазині Велогранд покришка KLS Camp коштувала 205 гривень, камери по 85 грн
"воронеж" Л-183 коштував місяць тому 80 грн. Пробіг був суто по місту, ні разу не виїхав за межі, проколів не було жодного.
Вага велосипеда АИСТ в цій конфігурації (без замків але з інструменом, дзвоником і мигалкою) 16.9 кг, що для цього класу велосипедів дуже пристойно.
Дяді Саші з магазину "Велогранд" - респект і уважуха, знижка мене як посстійного клієнта порадувала.