Master General » Чет березня 13, 2014 9:41 am
Общем щоб відволікти всіх від дискусії чим мені мазати задню оську розповім дещо про велосипед іще. Усі експерти мені говорили, що я втрачу у швидкості з цим велосипедом. Але незважаючи на цю думку значної втрати швидкості я не помітив - так як і на попередньому Trek Marlin швидкість - мотор то не помінявся, лише ходова ))) Їзда вверх приносить надзвичайне задоволення, на помірних спусках достатньо перемкнути амортизатор в положення Trail і розкачка зникає повністю, у випадку якщо треба буде тиснути на педалі сильно і ймовірно стоячи є режим climb - щось на зразок lockout, але із низьким порогом спрацювання на пробій (випадкова яма не викине вас із сідла).
Передаточне число 22-36 дозволяє їхати без проблем в колінах на швидкості 4 км/год в підйом - актуально для місць де багато хто ходить пішки вверх).
Робота підвіски просто відмінна - ями не відчуваються, не кажучи про з'їзд з бардюра і таке інше. Тряска майже відсутня. Велику роль тут звісно відіграють гігантські шини 29х2.35 ефективним діаметром майже 75 см. Вилка працює так, що відчути якісь недоліки в її роботі якось не довелося - вона легко строгується і гасить усе. На всіх режимах окрім їзди стоячи можна активувати режим descend - геометрія велосипеда така, що сидячи в сідлі розкачки фактично немає.
Руління. Була думка, що куб буде погано рулитися. На практиці виявилося, що рулиться він навіть краще ніж хвалені G2 від Trek, повороти на малій швидкості даються легко.
А от з відчуттям поздовжньої стабільності не все так чітко - на крутих спусках моментами виникає страх, але на спуску з Анталовецької сідло не спускав, хоча бажання було, особливо на торчку, що на вирубці. Общем якщо ще поставити dropper post для якого на рамі Cube Sting 140 Pro 29 передбачені кріплення для рубашки буде взагалі айс.
Їзда по каменям - одне задоволення - там де раніше від страху за велік все всередині зжималося то тепер їду і тільки чую покачування. Звісно це не даунхільний монстр, але задатки до гір є непогані.
Сильно сердить робота задньої втулки - вона трісконить як гута, один толк - пішоходи відходять на набці. На спусках задовбує особливо.
Гальма Shimano Deore A-M615... тормозять тихо і потужно, але є один нюанс невеликий - коли зажати гальмо і покачати велосипед вперед-взад виникає стук колодок, тобто вони не зовсім жорстко сидять в каліпері - еліксири в цьому плані краще. Звісно при діаметрі ротора 180 мм потужності достатньо щоб гальмувати одним пальцем. Далі буде...
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед