TREK Wahoo (2013) • Ужгородський велосипедний форум - Ужгород, велосипед, Закарпаття

Реєструйся на Ужгородському велосипедному форумі та опиши свій велосипед, свої поїздки, подорожі та тренування. ---РЕЄСТРАЦІЯ---
Не можеш увійти? Проблеми з паролем чи іменем користувача? Напиши листа адміну і проблема буде вирішена!!! Інструкції тут.


TREK Wahoo (2013)

Опиши свій велосипед. Кожному велосипеду нова тема. Пиши як ти його модернізуєш, лагодиш чи просто катаєш. Твій бортжурнал.

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Master General » Чет червня 12, 2014 8:27 am

вот тут нормально підібрано, у мене все такеж, спуски і екстремальні витормажування витримує (авідовський еліксир 3 на доті з роторами авід 160 тормозив намного хуже)
viewtopic.php?p=3783#p3783
на більшість вилок допустимий ротор 205, лише самі ковдушні розраховані тільки на 180-185. Для комфорта і мінімуму сили нажатія шоб держати руль руками, а тормозити пальцями треба ротора 180. Я не первий рік тута по спускам рубаю і знаю шо говорю, особенно коли це 29 діаметр. По поводу температури кипіння, масло не кипить при 100 градусів, це бред. А дот 5 і дот 3,4 (обична тормозуха от машини) це принципово різні речі по своїй суті і лити дот 3,4 в тормоза дот 5 ніззя отож і ефімерна економія тут в прольоті.
По опиту, купиш нові тормоза і забудеш про цю всю мороку, не нада їх розбирати і шось прокачувати, заливати. Більшість розраховані на сів і поїхав, а якщо стали мягкі то треба подивитися чи не стерлися колодки і подрегулювати відповідно ручки!
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед
Аватар користувача
Master General
Адміністратор сайту
Адміністратор сайту
 
Повідомлень: 1927
З нами з: Суб липня 23, 2011 1:04 pm
Звідки: Ужгород
Велосипед: Cube Sting 140 Pro 29, ММВЗ АИ

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення ST(:P@ » Чет червня 12, 2014 11:09 am

оффтоп
эмм.........а де йде мова про 100 градусів і кипіння? :D тоді мож було би в тормоза дистильвану воду лити :lol:
Зображення
А дот 5 і дот 3,4 (обична тормозуха от машини) це принципово різні речі по своїй суті і лити дот 3,4 в тормоза дот 5 ніззя отож і ефімерна економія тут в прольоті.

все прально, я не уточнив ож то мусить бути дот 5.1 (то муй косяк соррі)
ось мануал хаеса. читаем ож виробник не мае нич протів 4 або 5.1 дота 8)
http://www.hayesdiscbrake.com/wp-conten ... eed_EN.pdf
і змішувати накрайняк 4 і 5.1 мож. айбо краще поміняти всю. там 50 грам всього))
ну і для обєктивності - використання масла, а не DOT в гальмах має свої плюси:

більш кращий змащуючий ефект і менший знос частин (поршнів)
масло не так сильно токсично по відношенню до людини і природи, як DOT

Масло так само має і свої мінуси:

гірше працює при низьких температурах, деякий вже при -0 ° С густіє
при протіканні попаданні на ротори або колодки змащує їх і гальма перестають працювати

стосовно не потрібності прокачки.....і поставив і забув.......дай Бог шоб так і було :) , хоча я сумніваюся що за 2-3 роки не виникне потреба :D
ST(:P@
постійний учасник
постійний учасник
 
Повідомлень: 127
З нами з: Пон січня 27, 2014 10:05 pm
Велосипед: двухколісний

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Yaroslav » Чет червня 12, 2014 9:49 pm

Я проїздив спереду 5 років на Shimano BR-M525 і все норм і ніколи не прокачував. Ротор 203 мм. На рахунок перегріва не забивайтесь цим, навряд де ви знайдете такі спуски де можна перегріти, хіба що ви на спуску спеціально будете весь спуск гальмувати без перерви або у вас ротори 140, 160 мм.
Yaroslav
верховний шаман
верховний шаман
 
Повідомлень: 1255
З нами з: Вів червня 05, 2012 4:10 pm
Велосипед: Astro

Re: TREK Wahoo (2013)

Повідомлення Пацифист » Чет липня 24, 2014 10:19 pm

наконец-то поставил себе такую гидравлику:

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Не откладывай на завтра то, что можно проехать сегодня.
Сколько маунтинбайкера на шоссер не сади, все равно в лес смотрит.

Зображення
Аватар користувача
Пацифист
форумний авторитет
форумний авторитет
 
Повідомлень: 306
З нами з: Суб липня 06, 2013 4:49 am
Велосипед: TREK Wahoo

Поперед.

Повернутись до Гараж, ремонт, модернізація

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

Усі права захищено. Ужгород 2010-2014. Master General.

cron