По заказу Москви, Лікінський автобусний завод випустив автобус з кріпленням для велосипедної парковки.Технологія кріплення багажника для двоколесного транспорту розроблена на замовлення Департамента транспорту і розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури Москви: московська влада взявши приклад з великих закордонних розробляж програму зниження загруженості столичних доріг, включаючи створення комфортного середовища для пересування велосипедистів.
Кріплення для велосипедів змонтовано на передньому бампері авотбуса з низькою підлогою великого класу для міських перевезень ЛИАЗ-5292 екологічного стандарту EVV ("Євро-6"). Конструкція кріплення багажника для велосипедів розроблена з урахуванням технічних особливостей автобусів ЛИАЗ-5292 і міського автобуса типу "гармошка" особливо великого класу з низьким рівнем підлоги ЛИАЗ-6213: автобуси ЛИАЗ-5292 і ЛИАЗ-6213 складають 70 відсотків парку автобусів "Мосгортрансу".
Багажник для велосипедів кріпиться до переднього бампера автобуса: велосипедист може поставити транспортний засіб на мобільну парковку і проїхати необхідну кількість зупинок автобусом. Таким чином, велосипедист інтегрується в міську систему громадського транспорту, що дозволяє покращити транспортну ситуацію любого крупного міста.
Звісно досить цікаве рішення, подивимося чи приживеться в умовах "совкового" менталітету.